کد خبر: ۹۰۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
تعداد بازدید: ۴۳۵
خصومت‌ورزی آمریكا و سه كشور اروپایی تمامی ندارد. آنچه‌كه به‌عنوان مذاكرات وین در جریان است تتمّه چه داستانی است؟ ملت ایران با این جماعت شرور چه باید بكند؟

عملیات پشه مالاریا !به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه رسالت، ایامی كه ریگان اجاره‌نشین كاخ سفید بود یك وقتی رئیس سرویس اطلاعات فرانسه به او گفته بود: «آقای رئیس‌جمهور برای مبارزه و جنگ با ایران چند راه وجود دارد . پیشنهاد می‌كنم آنچه را من عملیات پشه مالاریا نامیده‌ام شروع كنیم. پشه مالاریا اگرچه نمی‌تواند حریف خود را بكشد اما می‌تواند خواب و خوراك را از او بگیرد و او را ناآرام كند ما باید كاری كنیم كه فقط حریف به خودش مشغول باشد.»
در ذهن آلكساندر دومرانش، رئیس سرویس وقت اطلاعات فرانسه از ارزیابی  قدرت ملت ایران چه گذشته است كه كل توطئه غرب علیه ایران را در اندازه یك پشه‌ای كه فقط می‌تواند آزار دهد مورد سنجش قرار داده بود و ایران را حریفی در اندازه قدرت یك انسان!
آن زمان كه این راهبرد در دستور كار استكبار جهانی بود ملت ایران توانسته بود توطئه دخالت نظامی آمریكا در جریان آزادسازی گروگان‌‌ها و شكست مفتضحانه در طبس ، گروهك بازی‌های كودكانه و جنگ داخلی و ترورهای وحشتناك هفتم تیر ، هشتم شهریور و قتل عام ۱۷ هزار شهید ترور را پشت سر گذارد. جوانان سلحشور ایران در دفاع مقدس خوش درخشیدند و نگذاشتند حتی یك وجب از خاك ایران زیر چكمه دشمن باقی بماند.
مأموریت استكبار جهانی آن است كه خواب و خوراك را از ما بگیرد و ما را ناآرام نگه دارد! این كل دسیسه ، نیرنگ و توطئه دشمنی است كه خود را در اندازه یك پشه تعریف كرده است!
به قول مولوی
پشه كی داند كه از كی است
در بهاران زاد و مرگش در دی است!
اجاره‌نشین‌های كاخ سفید یكی پس از دیگری آمدند و فقط نیش زدند و رفتند. اكنون نوبت یك پیرمرد رسیده است كه اگر بتواند خودش را سرپا نگه دارد، واقعا هنر كرده است.
تیم عریض و طویل آمریكایی‌ها پشت درهای مذاكرات وین مشغول عملیاتی‌كردن راهبرد «پشه مالاریا» هستند.
سه كشور شرور اروپایی به‌ویژه فرانسه كه روی این راهبرد پوسیده و قدیمی متمركز است . اما هردو این جماعت پشت درهای بسته و باز مذاكرات گرفتار حماقت ترامپ در خروج بی‌محاسبه از برجام و بلاهت بایدن در ماندن یا نماندن این خروج هستند. تكلیف ما در این ضلع از میز مذاكرات روشن است.
۱- لغو همه تحریم ها
۲- راستی‌آزمایی
۳- تضمین تعهدات
ایران قرار نیست روی دانش هسته‌ای معامله‌ای صورت دهد. چراكه مولایش علی (ع) ، فرموده است : «دانش سلطنت و قدرت است ، هر كه آن را بیابد با آن یورش برد و پیروز شود و هركه آن را نیابد بر او یورش برند و مغلوب گردد»(۱)
ایران در چارچوب ان پی تی به فعالیت‌های هسته‌ای خود ادامه می دهد و حد یقفی برای آن متصور نیست اما هرگز به سمت تولید سلاح هسته‌ای نمی‌رود این چیزی كه در گفت‌وگوهای هسته‌ای بر آن تضمین می‌دهد به شرطی كه آمریكا و سه كشور شرور اروپایی هم از شرارت تحریم و نیش‌زدن پشه‌وار دست بردارند.
رئیسی هوشمندانه طی ۱۰۰ روز گذشته با پرهیز از حاشیه‌پردازی‌ها و حاشیه‌سازی‌های اغیار در متن حل مسائل رئوسی كشور قرار گرفت. او از توان و اقتدار ملی غافل نیست و نشان داده است از وادی حیرت در عرصه عزم، اراده و تصمیم عبور كرده است تصمیم درست و بهنگام می‌گیرد. او به سرعت جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را در اجلاس «شانگهای» و «اكو» ارتقاء داد و با اصلاحات در درون دولت و بیرون از آن  به خنثی كردن تحریم ها 
می اندیشد. او خنثی كردن تحریم‌های خودساخته نفوذی‌ها در درون  دولت را مهمتر از تحریم‌های بیرونی می‌داند.دال مركزی گفتمان غرب علیه انقلاب اسلامی نشانه‌گیری اصل نظام است.
لذا هر مشكلی در درون و بیرون اتفاق می‌افتد پیاده‌نظام آن‌ها در خیابان راه می‌افتد و یك شعار واحد را تكرار می‌كند؛
– انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است.
– گرانی و تورم بهانه است اصل نظام نشانه است.
– بحران آب بهانه است اصل نظام نشانه است.
– كشف حجاب بهانه است اصل نظام نشانه است.
– به‌هم‌ریختگی بورس بهانه است اصل نظام نشانه است.
– قیمت بنزین بهانه است اصل نظام نشانه است.
– و…
بیش از ۴۰ سال است سرویس‌های سیا و موساد و ام آی ۶ دست‌اندركار تجهیز وآموزش و تدارك آشوب‌سازی در ایران هستند در هر آشوبی بخشی از كادرهای اصلی خود را از دست می‌دهند اما همچنان عملیات پشه مالاریا را دنبال می كنند.آنها مدت‌هاست متوجه این حقیقت شده‌اند كه با جان ‌گرفتن محور مقاومت در منطقه و لورفتن جریان رسانه پایه و اغواگر آنها در داخل و خارج، این پشه درست زیر ضربه «پشه‌كش» ملت ایران قرار گرفته دیگر نیشی ندارد كه به اذیت و آزار بپردازد.هیچ حرفی در وین وجود ندارد كه قبلا شنیده نشده باشد اما حرف‌های زیادی وجود دارد كه طرف ایرانی باید به صراحت به آنها بگوید آنها باید فقط گوش دهند و به آن عمل كنند .دست آنها زیر ساطور انقلاب اسلامی است اگر هزینه- فایده نكنند این دست به زودی قطع خواهد شد.
پی نوشت :
۱-شرح نهج‌البلاغه ابن ابی الحدید ج ۲۰ ص۳۱۹

نویسنده : محمدکاظم انبارلويي |

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: