کد خبر: ۹۰۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۳۷۳
مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت معدنی املاح ایران (شاملا) با اعلام افزایش 700,2 میلیارد ریالی سرمایه این شرکت برگزار شد.

افزایش سرمایه 221 درصدی «شاملا» تصویب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  شستا رسانه، مجمع عمومی فوق العاده شرکت معدنی املاح ایران امروز با حضور نمایندگان صاحبان سهام این شرکت در هلدینگ صدرتامین برگزار شد. این مجمع افزایش سرمایه ۲۲۱ درصدی از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران را تصویب کرد.
ابتدای این نشست با توجه به احراز حد نصاب قانونی و اعلام حضور 04,77 درصد سهامداران در جلسه و هم‌چنین حضور آنلاین نماینده سازمان بورس و سهامداران دیگر این شرکت از طریق سامانه پخش آنلاین و اعلام رسمیت جلسه، اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.
در ادامه هوشنگ فرجی، مدیر عامل شاملا و نایب رئیس هیات مدیره در گزارشی به هیات رئیسه مجمع و سهامداران به تشریح عملکرد شرکت و دلایل و نتایج افزایش سرمایه پرداخت.
فرجی گفت: هدف از افزایش سرمایه، بهبود ساختار مالی، اجرای پروژه‌ها و خرید ماشین آلات سنگین برای پروژه‌های در حال اجرای شرکت است.
پس از اظهارات فرجی، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در تایید افزایش سرمایه قرائت شد و در انتهای مجمع فوق العاده موافقت بورس اعلام و سپس با افزایش سرمایه مجمع موافقت شد.
براین اساس سرمایه شرکت معدنی املاح ایران از ۸۴۰ میلیارد ریال به ۲،۷۰۰ میلیارد ریال معادل ۲۲۱ درصد به منظور اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت، افزایش یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: