کد خبر: ۹۰۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۸
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت که مقرر شده برای کنترل بورس، سهامداران خرد کانونی تشکیل دهند و در هیأت مدیره و مدیریت بورس موثر باشند.

خبر خوش محسن رضایی درباره وضعیت بورسبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، معاون اقتصادی رییس جمهور گفت که مقرر شده برای کنترل بورس، سهامداران خرد کانونی تشکیل دهند و در هیأت مدیره و مدیریت بورس موثر باشند.

محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور صبح امروز در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی و در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت بورس و اقدامات دولت برای حفظ سرمایه‌های مردم اظهار کرد: در مساله بورس وزارت اقتصاد مسؤول شده است تا چند کار اساسی انجام دهد.

وی افزود: یکی از این کارها آن است که سهامداران خرد کانونی تشکیل دهند و در هیأت مدیره و مدیریت بورس موثر باشند چرا که بالای ۸۰ درصد سهامداران بورس را سهامداران خرد تشکیل می دهند که باید در اداره بورس نقش ایفا کنند.

معاون اقتصادی رییس جمهور عنوان کرد: همچنین بورس را نمی شود دستوری اداره کرد. هر نوع دخالت دستوری دولت ممکن است در کوتاه مدت و به طور مقطعی تأثیری را نشان دهد اما در دراز مدت اوضاع بورس را به هم می‌زند. در این جا نیز مقرر شده تا یک سری عوامل موثر مانند بازارگردان‌ها و آنهایی که بسته‌های بورسی را تعیین می‌کنند در دامنه نوسان بورس اصلاحاتی انجام شود و در آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: