کد خبر: ۹۰۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۳۲۹
معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه پیگیر حل مشکلات مردم صبور و غیور مناطق زلزله زده است، اعلام کرد: فردا به خوزستان می روم و از مناطق زلزله زده ‎اندیکا بازدید می کنم.

رضایی: پیگیر حل مشکلات مردم زلزله‌زده هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه پیگیر حل مشکلات مردم صبور و غیور مناطق زلزله زده است، اعلام کرد: فردا به خوزستان می روم و از مناطق زلزله زده ‎اندیکا بازدید می کنم.

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‏فردا به خوزستان می روم و از مناطق زلزله زده ‎اندیکا بازدید می کنم. زلزله عمق محرومیت این منطقه و همچنین شهرستان ‎کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری را نشان داد. پیگیر حل مشکلات مردم صبور و غیور مناطق زلزله زده هستم.»

صبح دوشنبه ۱۲ مهر زمین‌لرزه‌ای ۵.۷ ریشتری مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند که علاوه بر مصدومیت چند نفر، خسارت هایی به منازل، راه‌های روستایی و عشایر شهرستان اندیکا وارد کرد.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: