کد خبر: ۹۰۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۳۱۴
رئیسی به اعلام تاریخ شروع دوباره مذاکرات ایران و ۱+۴ در خصوص برجام واکنش نشان داد.

اولین اظهارنظر رئیسی درباره ازسرگیری مذاکرات وینبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها ، رئیسی به اعلام تاریخ شروع دوباره مذاکرات ایران و ۱+۴ در خصوص برجام واکنش نشان داد.

 

رئیس دولت سیزدهم در اولین اظهارنظر درباره مذاکرات هسته‌ای گفت:

* مذاکره مدنظر ما، یک مذاکره نتیجه محور است و ما به هیچ عنوان از خواسته به حق ملت ایران یعنی رفع تحریم های ظالمانه کوتاه نخواهیم آمد.

* همانطوری که گفته ایم میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم اما در مقابل زیاده خواهی ها هم که دنبال تضییع منافع ملت ما هستند ایستادگی میکنیم.

* هم رفع تحریم را دنبال می‌کنیم هم خنثی‌سازی تحریم ها را.

علی باقری و اتحادیۀ اروپا به طور جداگانه از توافق دو طرف برای آغاز مذاکرات ایران و کشور‌های موسوم به ۱+۴ در تاریخ ۸ آذر در وین خبر داده‌اند.

دولت کنونی تحریم‌های خارجی را برمی‌دارد

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور:

* بحث مذاکرات در این دولت جدی است و تحریم‌های خارجی را برخواهد داشت آنچه دست و پای تولید در کشور را بسته تحریم‌های داخلی است.

اهل مذاکره هستیم اما نه مانند قبل

سیدمحمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور:

* ما اهل مذاکره هستیم ولی نه به صورت سال‌های قبل که هرچه آنها گفتند قبول کنیم و به تمام تعهدات عمل کرده باشیم ولی آنها زیر قول و تعهد خود بزنند؛ امروز آمریکا باید بدون هیچ پیش شرطی اقدام به انجام تعهداتش کند و دست از دوگانگی بردارد.

* ایران الان دیگر به هیچ عنوان دولت ضعیفی ندارد که در برابر آنها ضعف نشان دهد بلکه با رئیس جمهور انقلابی، از منافع کشور و ملت دفاع می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: