کد خبر: ۹۰۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۴۶۵
علی رستمی در نشست همکاری‌ های اقتصادی ایران و اتریش عنوان کرد؛
مدیرعامل شستا، به ظرفیت های درونی این شرکت در سرمایه گذاری و ایجاد پروژه های عظیم اقتصادی اشاره کرد و گفت: در شستا، عددی بالغ بر 400 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، برنامه ریزی شده است که هم اکنون بیش از 40 هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام داریم.

پروژه های توسعه ای از مهمترین الویت های شستاعلی رستمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز در  نشست همکاری‌ های اقتصادی ایران و اتریش با اشاره به ظرفیت های شستا آن را بزرگترین مجموعه اقتصادی کشور دانست و تشریح کرد: شستا در بورس تهران ثبت شده و 12 درصد بازار سرمایه را تشکیل می دهد که دارای 8 هلدینگ سرمایه گذاری تولیدی، صنعتی و اقتصادی است.
به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ؛ مدیرعامل شستا، به ظرفیت های درونی این شرکت در سرمایه گذاری و ایجاد پروژه های عظیم اقتصادی اشاره کرد و گفت: در شستا، عددی بالغ بر 400 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، برنامه ریزی شده است که هم اکنون بیش از 40 هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام داریم.
رستمی ، پروژه های توسعه ای را از مهمترین موضوعات شستا دانست و با اشاره به برخی از هلدینگ ها بزرگ شستا ، گفت:  تاپیکو، بزرگ ترین هلدینگ اقتصادی شستا است که در آن تمام محصولات پتروشیمی تولید  و روانه بازار های داخلی و خارجی می شود .
وی افزود: دومین هلدینگ بزرگ شستا، هلدینگ دارویی تامین (تیپیکو) است . 40 درصد از تولیدات دارویی کشور ایران و 70 درصد از مواد اولیه صنعت دارویی در این هلدینگ تولید می شود. ما در این دو هلدینگ بزرگ پروژه های توسعه ای بسیاری داریم . نزدیک به 10 میلیارد یورو سرمایه گذاری برنامه ریزی شده است و تلاش داریم در اجرای این پروژه ها زمینه همکاری با شرکت های اقتصادی اتریشی را هم فراهم سازیم . همچنین هلدینگ سیمانی شستا با در اختیار داشتن 30 درصد از سهم بازار سیمانی کشور و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که در حال بزرگ ترین توان حمل بار در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است ، از دیگر ظرفیت های شستا برای همکاری با شرکت های اتریشی است .

نشست همکاری‌ های اقتصادی ایران و اتریش با حضور «حامد فروزان»، مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی رستمی»، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و «کریستوف گراب مایر»، رئیس دفتر بازرگانی اتریش برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: