کد خبر: ۹۰۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
تعداد بازدید: ۳۸۵
وزیر نفت گفت: مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به بیش از ۵۱۷ میلیون متر مکعب رسیده که در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است. اوجی گفت: در دوره جدید، مشترکان پر مصرف بخش خانگی از اول آذر افزایش نرخ گاز خواهند داشت و برای ۲۵ درصد مشترکان پرمصرفی که بالغ بر ۵۰ درصد از گاز بخش خانگی را مصرف می‌کنند جرائمی در نظر گرفته می‌شود.

وزیر نفت: مشترکان پر مصرف بخش خانگی از اول آذر افزایش نرخ گاز خواهند داشت وزیر نفت گفت: از چند روز گذشته گازرسانی به صنایع سیمانی کشور محدود شده که البته این کمبود با سوخت مایع جبران می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران، اوجی وزیر نفت تصریح کرد: از چند روز گذشته با افزایش مصرف گاز در کشور شروع به محدود کردن گاز در صنایع سیمانی کرده ایم که البته این کمبود با سوخت مایع جبران شده است.

او افزود: مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به بیش از ۵۱۷ میلیون متر مکعب رسیده که در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وزیر نفت گفت: سوخت صنایع قطع نشده بلکه از گاز به سوخت مایع تبدیل شده است.

اوجی بیان کرد: در بحث بهینه سازی مصرف اقداماتی شروع شده است و افزایش تعرفه های مشترکان پرمصرف را در دستور کار داریم.

او ادامه داد: از اول آذر بازرسان از ساختمان های اداری بازدید داشته اند . ۱۴۲۸ اخطار داده شده و گاز ۱۲۴ اداره پرمصرف هم قطع شده است.

اوجی گفت: در دوره جدید، مشترکان پر مصرف بخش خانگی از اول آذر افزایش نرخ گاز خواهند داشت و برای ۲۵ درصد مشترکان پرمصرفی که بالغ بر ۵۰ درصد از گاز بخش خانگی را مصرف می کنند جرائمی در نظر گرفته می شود.

وزیر نفت در پایان گفت: هموطنان با چند راهکار ساده می توانند در بحث بهینه سازی مصرف اقدام کنند. دمای رفاه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه است و از همه مردم خواهش می کنم وسایل گرمایشی اضافه و غیرضروری را خاموش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: