کد خبر: ۹۰۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
تعداد بازدید: ۳۹۷
موسوی،مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
مقدمات افزایش سرمایه 1172 درصدی #شستا از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها فراهم شد و سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ضمن حمایت از بازار سرمایه و افزایش منافع سهامداران و بیمه‌شدگان پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع فوق‌العاده افزایش سرمایه اقدام خواهد کرد.

بزرگ‌ترین افزایش سرمایه تاریخ بورس ایران/ شستا به وعده‌اش عمل کردبه گزارش خبرداغ ، مقدمات افزایش سرمایه 1172 درصدی #شستا از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها فراهم شد و سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ضمن حمایت از بازار سرمایه و افزایش منافع سهامداران و بیمه‌شدگان پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع فوق‌العاده افزایش سرمایه اقدام خواهد کرد.

مدیران شستا به وعده داده شده خود در مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ 27/07/1400 عمل نمودند و میزان سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها پس از اخذ مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار از 142.000.000 میلیون ریال به 873,378, 807,1 میلیون ریال افزایش پیدا خواهد کرد که این افزایش سرمایه از منظر ریالی در تاریخ بازار سرمایه بی‌سابقه است.

بر اساس این گزارش، این وعده با پیگیری مستمر سازمان تامین اجتماعی، مدیران و کارکنان شستا و همکاری سازمان بورس اوراق بهادار و سازمان حسابرسی و همچنین مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه محقق شد.

لازم به ذکر است انجام افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در راستای منافع سهامداران و همچنین بازنشستگان و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی دارای مزایایی چون اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت‌‌های بدهی و نسبت مالکانه، ارتقای موقعیت اعتباری شرکت، انعکاس واقعی‌تر ارزش منصفانه دارایی‌ها در ترازنامه و مهم‌تر از همه افزایش شفافیت است و از این طریق امکان ارزیابی دقیق‌تر عملکرد #شستا نیز فراهم می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: