کد خبر: ۹۰۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۳۹۸
حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «حسین عامریان» را به عنوان «مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد» منصوب کرد.

حسین عامریان مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد شدبه گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن این حکم آمده است: با عنایت به ماده واحده قانون اصلاح ماده (113) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی (مصوب 1388) بنا به پیشنهاد هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه و تاییدیه شماره 44259 مورخ 20/8/ 1400سازمان امور اداری و استخدامی کشور (موضوع تبصره (1) ماده (17) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی) نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد» منصوب می شوید.

در ادامه آمده است:  امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و موید باشید.

 عامریان پیش از این سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد بود و در سوابق کاری خود، مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری سعدی(گروه سرمایه گذاری شرکت شاهد)، رئیس هیئت مدیره شرکت بین‌المللی سعدی کیش، مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت کارگزاری مهر اقتصاد ایران، عضو هیئت امناء و مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد (اتحادیه تشکل‏های فرزندان شاهد کشور) و رئیس حوزه مشاوران جوان بنیاد شهید و امورایثاگران را دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: