کد خبر: ۹۰۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۲۶۰
از قدیم گفته‌اند «دوری دوستی می‌آورد» و به نظر می‌رسد این مساله در مورد دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی هم صادق است.

طارمی- اسکوچیچ؛ دوستی پس از دوری!به گزارش خبرداغ به نقل از دنیای اقتصاد: از قدیم گفته‌اند «دوری دوستی می‌آورد» و به نظر می‌رسد این مساله در مورد دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی هم صادق است. سرمربی تیم ملی در پی طعنه‌های چندباره طارمی به او، این بازیکن را از فهرست ملی‌پوشان برای دو بازی با لبنان و سوریه حذف کرد، اما پس از آن شاهد رد و بدل شدن پالس‌های مثبتی بین طرفین بودیم. ابتدا طارمی برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و پیروزی‌های ایران را به «مجموعه» این تیم تبریک گفت، بعد هم نوبت اسکوچیچ رسید که در مصاحبه با یک سایت ورزشی در کشور کرواسی به تمجید از این مهاجم بپردازد.

اسکوچیچ در این مصاحبه که به تازگی انجام شده، تیم ملی ایران را تیمی متوازن و قدرتمند نامیده، از سردار آزمون به عنوان آقای گل سال‌های اخیر لیگ روسیه تقدیر کرده و همچنین گفته مهدی طارمی بهترین بازیکن پورتو است. اسکوچیچ در بازگشت کاروان تیم ملی به ایران حاضر نشد در مورد طارمی حرف بزند و همه‌چیز را به بعد موکول کرد، اما فضایی که به وجود آمده شاید نشان می‌دهد به زودی باید منتظر بازگشت طارمی به فهرست تیم ملی باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: