کد خبر: ۹۰۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۳۱۲
سورنا ستاری مطرح کرد:
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: وقتی ما خط تولید هر کالای را مستقیم از خارج وارد می‌کنیم و نیازهای خود را از آن طریق تامین می کنیم قطعا اسم این کار صنعت نیست بلکه ساخت کارخانه است.

ما صنعت نداریم بلکه کارخانه‌های بزرگ داریم/ عملکرد انجمن لوازم خانگی مثبت استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز پنجشنبه 27 آبان از بیست و یکیمین دوره نمایشگاه لوازم خانگی بازدید کرد.

ستاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی در جمع خبرنگاران در پاسخ به برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه یک اقدام مثبت و گام بزرگی است و عملکرد انجمن لوازم خانگی در برگزاری این نمایشگاه بسیار عالی است.

وی درباره همکاری شرکت‌های دانش بیان با صنایع تولید کننده لوازم خانگی و صنایع بزرگ در ایران گفت: هر جا که ما صنعت داشته باشیم قطعا شرکت‌ها راه بازی برای همکاری با شرکت‌های دانش بنیان دارند.

ستاری افزود: ما امروز صنعت نداریم بلکه کارخانه‌های بزرگ داریم تعریف صنعت یعنی جایی که در آن طراحی ماشین سازی طبق دانش انجام می‌‍شود وقتی ما خط تولید هر کالای را مستقیم از خارج وارد می‌کنیم و نیازهای خود را از آن طریق تامین می‌کنیم قطعا اسم این کار صنعت نیست بلکه ساخت کارخانه است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: