کد خبر: ۹۰۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۲۸۲
مدیر برنامه‌ریزی شستا با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان لرستان، بیان کرد: مجموعه شستا تمام تلاش خود را در راستای کاهش محرومیت و ایجاد تولید و اشتغال پایدار در این استان به‌کار خواهد گرفت.

تلاش شستا برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایداربه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، راعی مدیر برنامه‌ریزی شستا، در بازدید میدانی از پروژه دامداری دلفان با تاکید بر پیگیری مستمر و تلاش شبانه‌روزی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گروه شستا، روند اجرایی و پیشرفت پروژه را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و حمایت‌های شستا، فاز اول پروژه دامداری 6 هزار راسی دلفان تا پایان سال ۱۴۰۰ آماده بهره‌برداری و وارد مدار تولید خواهد شد
راعی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان لرستان، بیان کرد: مجموعه شستا تمام تلاش خود را در راستای کاهش محرومیت و ایجاد تولید و اشتغال پایدار در این استان به‌کار خواهد گرفت.
مدیر برنامه‌ریزی شستا با اشاره به اقدامات و سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در لرستان ابراز امیدواری کرد که حضور شستا و شرکت‌های تابعه در مناطق محروم باعث ایجاد انگیزه برای دیگر مجموعه‌ها جهت سرمایه‌گذاری، توسعه و آبادانی در این مناطق شود.
 به نقل ازروابط عمومی هلدینگ صنایع عمومی تامین،وی افزود: امروز بهترین عرصه‌ای که می‌توانیم قدرت کشور را افزایش دهیم و خودمان را قوی و در برابر تهدیدها و تحریم‌ها مقاوم کنیم رونق تولید است و مولفه رونق تولید یکی از مولفه‌های اصلی در کاهش تورم، رونق اشتغال، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و بسیاری از مسائلی که مطلوب جامعه اسلامی است با رونق تولید و تکیه بر اقتصاد مقاومتی اتفاق می افتد و ما را در برابر دشمنان مصون می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: