کد خبر: ۹۰۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۶۳
نمایندگان مجلس مصوب کردند ارائه دهندگان خدمات ارتباطی مطلع از قمار در فضای مجازی باید اطلاعات را به قوه قضائیه ارائه دهند در غیر این صورت به جزای نقدی حبس محکوم خواهند شد.

ارائه دهندگان خدمات ارتباطی مطلع از قمار در فضای مجازی موظف به ارائه اطلاعات به قوه قضائیه شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورایا سلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 23 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی(تعزیرات و مجازاتهای بازدارنده)، ماده7 این طرح را با 185 رأی موافق، 3 رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع 250 نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند.

بر این اساس، هر یک از ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی یا خدمات پرداخت یا عملیات بانکداری الکترونیکی که از وقوع جرائم موضوع مواد (۷۰۴) تا (۷۰9) این قانون در بستر خدمات ارائه‌شده از سوی خود مطلع شود، مکلف است مراتب را فوراً به مراجع قضائی اطلاع دهد، در غیر این‌صورت به جزای نقدی درجه چهار و در صورت تکرار به تعطیلی از یک تا سه سال محکوم می‌شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: