کد خبر: ۹۰۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۳۳۱
نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی خواستار استمهال وام کشاورزان و دامداران شد.

وام کشاورزان استمهال شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محمد وحیدی نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز( چهارشنبه) در تذکری اصلاح قانون مجازات اسلامی درخصوص جرایم و قمار سایبری را اتفاق بسیار خوبی دانست و گفت: در حال حاضر بانک های خصوصی و دولتی برابر قانون در سال های خشکسالی موظف به استمهال وام های کشاورزان و دامداران و همچنین بخشودگی جرایم هستند اما هم اکنون طبق قانون اساسی عملکرد بانک ها در این زمینه ربا است.

وی ادامه داد: مجلس باید به دولت تذکر دهد که تمام شعبات بانک ها به این قانون عمل کنند. مردم در شرایط فعلی با مشکلات زیادی مواجه هستند و امکان پرداخت وام های خود را ندارند. با وجودی که قانون مجوز داده که وام کشاورزان استمهال شود. بانک مرکزی باید دستورالعمل هایی که صادر می کند را پیگیری کند تا به درستی اجرا شود.

در ادامه محمدباقر قالیباف رییس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: مشکلات بانکی کشاورزان موضوع درستی است که مدیریت بحران باید هنگام بررسی لایحه بودجه به این موضوع توجه کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: