کد خبر: ۹۰۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
رییس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی مجلس با بیان اینکه اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در ۷ استان پایلوت در حال اجراست از هدف مجلس برای کاهش شتاب مهاجرت از روستاها به شهرها خبر داد.

اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در ۷ استان پایلوت/ مجلس به دنبال کاهش شتاب مهاجرتبه گزارش خبرداغ به نقل  فارس، احمد نادری رییس فراکسیون مقابله  با آسیب‌های اجتماعی مجلس  در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز تهیه و اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر بهبود وضعیت معیشتی و زیرساختی روستاها مخصوصا در مناطق محروم کشور،  اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون در ۷ استان کشور به صورت پایلوت اجرا شده است. 

فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی مجلس به منظور تثبیت جمعیت روستایی و کاهش شتاب مهاجرت از روستا به شهر و کاهش مناطق حاشیه نشین شهرها و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن،  پیگیری موضوع تخصیص اعتبار مورد نیاز تهیه و اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در ۷ استان پایلوت از سازمان برنامه و بودجه کشور را  در دستور کار قرار داده است و مکاتبه‌ای در این خصوص صورت گرفت. 

همچنین رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس  تاکید کرد که این فراکسیون نظارت میدانی و پیگیری اقدامات پیشرفت و آبادانی مناطق روستایی کشور را به عنوان یک  مطالبه جدی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع  در دستور اقدامات اولویت دار فراکسیون قرار داده است.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: