کد خبر: ۹۰۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۰
وزیر نفت با بیان اینکه به‌زودی خبرهای خوبی در زمینه تنوع قراردادهای نفتی و میعانات گازی و تهاتر نفتی اعلام می‌شود، گفت: با توجه به نیاز دنیا به انرژی و با استفاده از توان و ظرفیت دستگاه سیاست خارجی، فروش نفت به‌صورت تهاتری در دستور کار ما قرار گرفته است، در این زمینه تهاتر نفت با کالا و سرمایه‌گذاری از روش‌هایی است که انجام می‌شود.

وزیر نفت: خبرهای خوبی در زمینه تهاتر نفت در راه استبه گزارش خبرداغ به نقل از شانا: وزیر نفت گفت: به‌زودی خبرهای خوبی در زمینه تنوع قراردادهای نفت خام و میعانات گازی و تهاتر نفتی اعلام می‌شود.

جواد اوجی، امروز (یکشنبه، ۱۸ مهرماه) در حاشیه نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به‌زودی خبرهای خوبی در زمینه تنوع قراردادهای نفتی و میعانات گازی و تهاتر نفتی اعلام می‌شود، گفت: با توجه به نیاز دنیا به انرژی و با استفاده از توان و ظرفیت دستگاه سیاست خارجی، فروش نفت به‌صورت تهاتری در دستور کار ما قرار گرفته است، در این زمینه تهاتر نفت با کالا و سرمایه‌گذاری از روش‌هایی است که انجام می‌شود.

وی افزود: هر سرمایه‌گذاری که بخواهد در بخش‌های پایین‌دست و بالادست نفت سرمایه‌گذاری کند، در قبال اقدام‌های انجام‌داده خود می‌تواند نفت و میعانات گازی به‌صورت تهاتر دریافت کند.

وزیر نفت به نشست با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز اشاره و تصریح کرد: در این نشست گزارش مفصلی درباره بخش‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی و چگونگی سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها و توسعه صنعت نفت به نمایندگان ارائه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: