کد خبر: ۹۰۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۳۴۲
تلویزیون با پخش تیزری از سریال طنز «نون. خ» از پخش فصل اول این سریال خبر داد

«نون. خ» از تلویزیون پخش می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، سریال «نون. خ» قرار است هر شب از شبکه آی فیلم ساعت ۲۱ به روی آنتن برود.

تاکنون سه فصل از «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی تولید شده است. فصل اول این مجموعه در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. پخش فصل سوم از سریال «نون. خ» نیز نوروز ۱۴۰۰ از تلویزیون روی آنتن رفت.

ضمن اینکه در خبری جدید یکی از بازیگران این سریال اعلام کرده است که «نون خ ۴» به نوروز ۱۴۰۱ نمی رسد و سال بعد پخش خواهد شد.

«نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تصویربرداری این سریال در استان کرمانشاه و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. در قسمت‌های مختلفی از سریال، از ترانه‌های هنرمندان کُرد استان کردستان و آذربایجان غربی بهره برده است.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: