کد خبر: ۸۸۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۲۷۶
بازیگر سریال «نون خ» گفت: واقعیت این است که برخی فکر می‌کنند من در واقعیت هم اینقدر جدی و عصبانی هستم، اما روناک شخصیتی بود که باید اینگونه ایفا می‌شد و با خود واقعی من فاصله زیادی دارد.

شروعی رویایی برای روناک «نون خ»به گزارش خبرداغ به نقل از میزان ، صهبا شرافتی درباره حضور در فصل سوم سریال «نون خ» گفت: برای من حضور در این پروژه و همکاری با جمعی از بهترین‌ها افتخاری بزرگ بود، شخصا از حضور در این گروه حس بسیار خوبی داشتم و همین حس خوب باعث شد تا همدلی خاصی با آنها داشته باشم. 

وی در همین راستا ادامه داد: روناک برای من تجربه شیرین و البته سختی بود، پیش از این در تئاتر حضور پیدا کرده بودم اما حضورم در سریال «نون خ» اولین و جدی‌ترین تجربه من در عرصه بازیگری بود. امیدوارم در اولین تجربه توانسته باشم تا رضایت مخاطبان را جلب کنم. 

بازیگر سریال «نون خ» درباره استقبال مردمی از این سریال افزود: استقبال و رضایت مردم از سریال «نون.خ» باورکردنی نبود، بی نهایت خوشحالم که این چنین مورد محبت قرار گرفتم و همچنین با توجه به بازخوردها و آمارها متوجه شده ام که اثر توانسته مخاطبان را راضی نگه دارد. 

وی در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه «نون خ» در فصول پیش هم برای مردم جذاب بود و اقبال خوبی نسبت آن داشتند، فصل سوم این سریال از نظر من به یک بلوغ کامل رسیده بود، این اثر توانست با تجربه دو فصل قبلی اثری متفاوت و کاملتر نسبت به دو فصل اول را راهی تلویزیون کند. در مورد نقش خودم هم احساس می کنم که نسبت به فصل دوم توانستم جزئیات بهتر و بیشتری از آن را درک و اجرا کنم و البته بازخوردها مرا از عملکردم راضی نگه داشت.

این بازیگر تلویزیون در همین رابطه تاکید کرد: واقعیت این است که برخی فکر می کنند من در واقعیت هم اینقدر جدی و عصبانی هستم اما روناک شخصیتی بود که باید اینگونه ایفا می شد و از خود واقعی من فاصله دارد. 

شرافتی درباره همکاری با سعید آقاخانی اضافه کرد: آقاخانی به واقع حرفه ای و با اخلاق است، وی به طور کامل می داند که در هر لحظه چه می خواهد و این خواسته را با تمامی عوامل به بهترین شکل ممکن به اشتراک می گذارد. کار با یک گروه حرفه‌ای هم سخت و هم خیلی شیرین بود. اینکه دائم این جدیت را نگه دارم برایم سخت بود. خودم هم تا حدی جدی هستم، ولی اینکه این جدیت و عصبانیتی را که از من می‌خواستند باید حفظ می‌کردم سخت‌تر بود.

وی در همین رابطه ادامه داد: وقتی به عنوان یک بازیگر کار اولی در میان بازیگران با استعداد و حرفه ای قرار می گیرید همه وجودتان را استرس بر می دارد، من می دانستم که باید سالها یاد بگیرم و نون خ می توانست شروعی رویایی باشد، من هر لحظه از تمامی بازیگران این پروژه یاد گرفتم و مطمئنم که این یادگیری تازه اول راه من است. 

شرافتی درباره کار در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: طبیعتا وقتی مجبور باشید هر لحظه ماسک بر صورت داشته باشید سخت است، البته با توجه به هوا، لوکیشن و فراز و نشیب داستان این سختی دو چندان بود، البته گروه از لحاظ رعایت پروتکلها بسیار محتاطانه عمل کرد و ما همیشه نسبت به بیماری کرونا تست می دادیم، خوشبختانه اتفاق بدی نیفتاد و سریال به خوبی به پایان رسید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: