کد خبر: ۹۰۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
تعداد بازدید: ۳۴۰
کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال پس از اعتراض فرهاد قائمی نسبت به رای صادره و بیان ابراز ناراحتی و پشیمانی در مصاحبه‌های انجام شده ازسوی این بازیکن در رای صادره برای محرومیت وی تخفیف قائل شد.

محرومیت سنگین فرهاد قائمی تعلیق شدبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال پس از اعتراض فرهاد قائمی نسبت به رای صادره و بیان ابراز ناراحتی و پشیمانی در مصاحبه‌های انجام شده ازسوی این بازیکن در رای صادره برای محرومیت وی تخفیف قائل شد.

در اعلام رای کمیته تجدید نظر آمده است:

با توجه به خدمات ارزشمند فرهاد قائمی در تیم ملی والیبال و زحمات و تلاش‌های این بازیکن که در طول سال‌های بازی در تیم ملی همانند یک سرباز در خدمت والیبال کشور بود و زحمات زیادی برای موفقیت والیبال ایران در عرصه بین‌المللی کشید با عنایت به ابراز ندامت و پشیمانی وی از صحبت‌های انجام شده و اذعان به بیان کلمات نامناسب در حالت عصبانیت، حکم وی به 3 ماه محرومیت تعلیقی تقلیل پیدا می‌کند.

پیش از این فرهاد قائمی به 3 ماه محرومیت قطعی و 50 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: