کد خبر: ۸۹۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۴۲۱
یک سوء تفاهم عامل حاشیه‌های اخیر برای تیم‌ملی بوده است.

پشت‌پرده ماجرای عجیب قائمی و آلکنوبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: فرهاد قائمی اخیرا مصاحبه های تندی علیه آلکنو کرده است. این بازیکن ابتدا اعلام کرد به خاطر مسایل زندگی شخصی‌اش دیگر قصد ندارد در تیم ملی والیبال باشد. او با این وجود بعد از تماشای بازی های تیم ملی،به دلش افتاد دوباره بازگردد. ایران در دریافت‌ها ضعیف بود و قائمی می توانست در این زمینه کمک حال باشد. آلکنو اما به خاطر کناره گیری فرهاد از تیم ملی، قصد نداشت دوباره نامش را در لیست بگذارد تا اینکه به پیشنهاد یکی از نزدیکان، تصمیم گرفت تا او را زیر نظر بگیرد.

منابع خبری فاش کردند سرمربی تیم‌ملی هرگز به قائمی یا هیچکس در فدراسیون والیبال نگفته بود قصد دارد فرهاد را دعوت کند بلکه تاکیدش این بوده باید او را ببینید. آلکنو در لابلای صحبت های خود گفته بود دیگر بازیکنان نزدیک به دو ماه در اردو بوده و در رقابت های لیگ ملت‌ها شرکت کرده‌اند، بنابراین قائمی نمی تواند به سادگی وارد لیست شود و باید در تهران نشان دهد کاملا آماده است. گویا او حتی تاکید کرده بود به فرهاد فرصت کوتاهی می دهد تا آمادگی بالایش را نشان دهد. قائمی هم قاعدتا به خاطر دوری از تمرینات نتوانست آنقدرها که باید آماده باشد. فرهاد ظاهرا در جریان هیچ چیز نبوده و تصور می کرده حضورش در اردو یعنی دعوت به تیم ملی. به همین خاطر وقتی متوجه شد از لیست خط خورده دچار سوء تفاهم‌هایی شد و آن مصاحبه های تند را انجام داد. آلکنو حتی به فدراسیون تاکید کرده بود اعلام کند لیست اعلام شده شامل 17+2 نفر است. منظور او این بود دو نفری که در اردو هستند دعوت شده نیستند و باید در تمرینات شرکت کرده و خودی نشان دهند.

در هر صورت این ماجرا جنجال زیادی به پا کرد و باعث شد تا تمرکز تیم ملی کمی به هم بریزد. آلکنو قصد دارد شفاف در این باره توضیح دهد و ماجرا را باز کند. دقیقا یک سوء تفاهم عامل این اتفاقات بوده اما تیم ملی بیشترین ضربه را در روزهای گذشته خورده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: