کد خبر: ۹۰۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۳۹۴
تیم والیبال بانوان سایپا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان چهارمی رسید.

عنوان چهارمی سایپا در والیبال بانوان آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از سایت فدراسیون والیبال، روز پایانی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا امروز (پنج‌شنبه) با سه دیدار در شهر ناخون‌راتچاسیما تایلند پیگیری می‌شود.

تیم والیبال بانوان سایپا نماینده ایران در این مسابقات از ساعت 12 به وقت تهران و در دیدار رده‌بندی به مصاف سوپریم چانبری (تایلند) رفت و 3 بر صفر مغلوب این تیم شد.

شاگردان مریم السادات هاشمی در سه ست این مسابقه با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 19 و مغلوب نماینده کشور میزبان شدند تا به عنوان چهارمی رقابت‌ها اکتفا کنند.

شبنم علیخانی (کاپیتان)، مهسا صابری، پوران زارع، مونا آشفته، مهسا کدخدا، و سودابه باقرپور بازیکنان شروع کننده تیم سایپا در مناطق یک تا 6 این مسابقه بودند و زهرا بخشی (لیبرو) نیز آن‌ها همراهی کرد.

تیم سایپا در نخستین بازی مرحله گروهی این رقابت‌ها نیز یک بار به مصاف سوپریم چونبری (تایلند) رفته و 3 بر یک نتیجه را واگذار کرده بود.

قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان سال 99 ایران (سایپا) در مجموع 6 مسابقه در این رقابت‌ها برگزار کرد و با 2 برد و 4 شکست، در رتبه چهارم باشگاه‌های زنان آسیا در سال 2021 قرار گرفت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: