کد خبر: ۸۹۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۳
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از نوسانات قیمت هویج در بازار خبر داد. اسدالله کارگر در این باره اظهار کرد: قیمت هویج روند کاهشی به خود گرفته است، ولی همچنان در بازار نوسان دارد. با سردترشدن هوا و به دست آمدن هویج مناطق دیگر قیمت‌ها کمتر هم خواهد شد. وی در پاسخ به اینکه چرا قیمت موز در بازار بالا رفته است، گفت: ملاک قیمت‌ها میدان مرکزی میوه و تره بار است.

نوسان قیمت هویج و موز در بازار / با سرمای هوا برداشت خیار کم می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از نوسانات قیمت هویج در بازار خبر داد.

اسدالله کارگر در این باره اظهار کرد: قیمت هویج روند کاهشی به خود گرفته است، ولی همچنان در بازار نوسان دارد. با سردترشدن هوا و به دست آمدن هویج مناطق دیگر قیمت‌ها کمتر هم خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه چرا قیمت موز در بازار بالا رفته است، گفت: ملاک قیمت‌ها میدان مرکزی میوه و تره بار است. قیمت موز در میدان مرکزی به حدود ۲۵ هزار تومان رسیده است که در خرده فروشی‌ها بیش از ۳۰ هزار تومان خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران ادامه داد: از طرفی معمولا در فصولی که تنوع میوه زیاد است موز تقاضای کمتری دارد ولی با کاهش تنوع و ورود به فصل سرما تقاضای آن بالا می رود.

وی در خصوص بالا بودن قیمت خیار نیز گفت: خیار با گرما سازگار است و معمولا با سردترشدن هوا خیار دیر بار می دهد و دیر برداشته می شود و ممکن است قیمت آن بالاتر هم برود. در حقیقت هر چه به سمت سرما برویم برداشت خیار بوته ای کم می شود و فقط جنوب کشور تامین کننده آن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: