کد خبر: ۸۹۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۳۰
مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشنشاسی ضمن اشاره به بارش ‌پراکنده در برخی استان‌های کشور طی دو روز آینده، از کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل از آخر هفته خبر داد.

رعدوبرق و باد در آسمان ایران/ کدام استان‌ها بارانی می‌شوند؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشنشاسی ضمن اشاره به بارش ‌پراکنده در برخی استان‌های کشور طی دو روز آینده، از کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل از آخر هفته خبر داد.

صادق ضیاییان با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های ‌پیش‌یابی اظهار کرد: طی دو روز آینده در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، نیمه جنوبی و ارتفاعات کرمان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ابرناکی و بارش ‌پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از جمعه تا دوشنبه (۲ تا ۵ مهر) در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش دما، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد و دریای خزر طی این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین ضمن اشاره به وزش باد شدید در شمال غرب کشور طی فردا و جمعه (۱ و ۲ مهر) گفت: امروز (۳۱ شهریور) خلیج فارس مواج است.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱ مهر) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲ مهر) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳۱ شهریور و اول مهر) اهواز با بالاترین دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: