کد خبر: ۸۹۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۲۶۷
رییس جمهور در جلسه هیات دولت در دستوری به رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات ناشی از خشکسالی کشاورزان را پرداخت کنید.

مدارس اول مهر بازگشایی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جماران: رییس جمهور در جلسه هیات دولت در دستوری به رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات ناشی از خشکسالی کشاورزان را پرداخت کنید.

سید ابراهیم رییس رییس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت در دستوری به رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات ناشی از خشکسالی کشاورزان را پرداخت کنید.

وی ادامه داد: وزیران به نحوه خدمات دهی دستگاه های دولتی به ارباب رجوع نظارت ویژه کنند.در انتصابات مدیران، شاخص های اعلام شده دولت سیزدهم مبنی بر شایسته گزینی و کارآمدی مد نظر قرار گیرد. رمز پیروزی در دفاع مقدس حرکت جهادی بود و امروز هم برای حل مشکلات باید جهادی کار کرد.

رییس جمهور تصریح کرد: مدارس اول مهر بازگشایی می شود و آموزش و پرورش باید درباره حضوری و مجازی و یا ترکیبی بودن آموزش در مدارس، اطلاع رسانی دقیق و واحد داشته باشد. مدارس اول مهر بازگشایی می‌شود و آموزش و پرورش باید درباره حضوری و مجازی و یا ترکیبی بودن آموزش در مدارس، اطلاع رسانی دقیق و واحد داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: