کد خبر: ۸۹۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۳۳۶
مهاجم ایرانی در لیگ قهرمانان به اتلتیکو گل زد ولی مردود اعلام شد.

واکنش طارمی به گل مردودی‌ و جنجالی‌اشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ پرتغال پورتو مقابل موریرنسه به برتری 5 بر صفر رسید و مهدی طارمی یک نمایش درخشان از خود به ثبت رسانید. ستاره ملی پوش کشورمان در این بازی 90 دقیقه در ترکیب پورتو حضور داشت و توانست 2 گل به ثمر رساند.

او پس از پایان مسابقه در مصاحبه با سایت باشگاه گفت: این بازی هم برای من خوب بود و هم پورتو چون ما 3 امتیاز بازی را گرفتیم. من به این گل ها نیاز داشتم و امیدوارم بتوانم بیشتر از این ها گل بزنم.

طارمی در خصوص گل مردود شده اش در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید ادامه داد: در خصوص گل بگویم که اگر گل نبود پس پنالتی بود چون به نظرم خطا واضح بود. البته این مسائل برای گذشته است و من نمی خواهم در خصوص اتفاقات گذشته صحبت کنم. نگاهم رو به جلو است و تمام تمرکزم همیشه برای مسابقات آینده است. این برد به ما اعتماد به نفس خوبی داد و ما می خواهیم در بازی بعدی نمایش بهتری از خودمان به اجرا گذاریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: