کد خبر: ۸۹۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
تعداد بازدید: ۷۴۱
مدیربرنامه‌های روزبه چشمی امروز با مدیران باشگاه استقلال دیدار کرد.

چشمی - استقلال؛ شاید به زودی نهایی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: مدیربرنامه‌های روزبه چشمی امروز با مدیران باشگاه استقلال دیدار کرد.

روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که مد نظر فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال است. مدافع سابق آبی پوشان که سال گذشته به ام صلال قطر رفت، چندی قبل از این تیم جدا شد و حالا مد نظر مجیدی برای بازگشت به استقلال است.

از این رو امروز مدیربرنامه های چشمی به محل باشگاه استقلال رفت و با مدیران باشگاه صحبت هایی را درباره وضعیت چشمی انجام داد. مدیربرنامه های این بازیکن بعد از جلسه با مدیران استقلال اعلام کرد که طی دو سه روز آینده وضعیت چشمی و استقلال روشن می‌شود.

مذاکرات چشمی با استقلالی ها تاکنون با مدیران جدید انجام شده و به نظر می‌رسد او و مدیربرنامه هایش برای عقد قرارداد منتظر مشخص شدن کادر مدیریتی جدید این باشگاه هستند.

البته مذاکراتی توسط یک باشگاه قطری و یک باشگاه اماراتی با چشمی در حال انجام است و این ملی‌پوش سابق نیز علاقه دارد فوتبال خود را خارج از ایران ادامه دهد، اما ممکن است او در نهایت استقلال را انتخاب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: