کد خبر: ۸۹۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۲۵۵
رییس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور با بیان اینکه میزان مصرف بنزین نسبت به سال گذشته حداقل حدود 18 درصد افزایش یافته است، گفت: میزان مصرف همچنان نسبت به دوران قبل از شیوع کرونا بیش از 20 درصد کاهش دارد.

مصرف بنزین به ۸۵ میلیون لیتر رسید/ افزایش مصرف ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشتهبه گزارش خبرداغ ، همایون صالحی در گفت‌وگو با  ایلنا، در هفته‌های گذشته که محدودیت و منع تردد اعمال شد فروش بنزین به طور متوسط تا حدود 74 میلیون لیتر پایین آمد و زمانی که این محدودیت‌ها کم شد، مصرف دوباره بالا رفت و اکنون 10 تا 11 میلیون لیتر در روز به فروش اضافه شده و به 85 تا 86 میلیون لیتر رسیده است.

وی افزود: قطعا در این روزهای آخر تابستان با توجه به افزایش احتمالی سفر میزان مصرف نیز تا حدی رشد کند و پیک مصرف احتمالا به حدود 87 تا 88 میلیون لیتر در روز برسد.

رییس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور خاطرنشان کرد: میزان مصرف بنزین نسبت به سال گذشته حداقل حدود 18 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هنوز به رقم مصرف قبل از کرونا نرسیده‌ایم، تاکید کرد: آن زمان متوسط مصرف 96 میلیون لیتر بود و در برخی روزهای فصل تابستان و افزایش مسافرت‌ها به حدود 115 میلیون لیتر در روز هم رسید.

صالحی یادآور شد: میزان مصرف بنزین همچنان نسبت به دوران قبل از شیوع کرونا بیش از 20 درصد کاهش دارد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: