کد خبر: ۸۹۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۳۰۲
دکتر مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفته سفارش خرید واکسن کرونا در دولت آقای روحانی انجام و پول‌های آن هم داده شده بود.

پزشکیان: پول واکسن هایی که تزریق می شود در دوره روحانی پرداخت شده/ معاون وزیربهداشت اگر جرات دارد روشنگری کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جمهوری اسلامی: دکتر مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفته سفارش خرید واکسن کرونا در دولت آقای روحانی انجام و پول‌های آن هم داده شده بود.

وی افزود: این بی‌انصافی است که بگوییم این واکسن‌ها ظرف مدت دو هفته تأمین شده است، ما اگر بخواهیم سفارش بدهیم، شرکت‌های سازنده سفارش ما را بپذیرند و شروع به تولید کنند و بعد بخواهیم وارد کنیم حداقل پنج تا شش ماه زمان می‌برد.

پزشکیان یادآور شد معاون غذا و داروی وزارت بهداشت در دولت قبل اگر جرأت دارد در این رابطه حرف بزند و روشنگری کند. امکان ندارد بدون سفارش بتوانیم جنس وارد کنیم حتی اگر پول دست‌مان باشد.           

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: