کد خبر: ۹۰۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۳۴۵
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد که نقص در تصمیم گیری‌های کلان در مدیریت کلان بدان معنا نیست که عده‌ای کمپین درست کنند که واکسن نمی‌زنیم.

انتقاد پزشکیان از کمپین «ضد واکسن»به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد که نقص در تصمیم گیری‌های کلان در مدیریت کلان بدان معنا نیست که عده‌ای کمپین درست کنند که واکسن نمی‌زنیم.

مسعود پزشکیان نماینده تبریز در بخش‌هایی از مطلبی که در صفحه توییتر خود منتشر کرده، نوشت: «تصمیم‌های کلان در مدیریت کرونا از همان ابتدا اشکالات مهمی داشت. مثل قرنطینه نکردن و جدی نگرفتن موضوع. بعد هم شل‌کن سفت کن در اجرای قرنطینه. آزاد بودن مسافرت با اتوبوس‌ها و هواپیما‌ها و ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی.

اما نقایص دلیل نمی‌شود عده‌ای کمپین درست کنند که واکسن نمی‌زنیم. افراد حق دارند واکسن نزنند؛ اما نباید در جامعه بچرخند و دیگران را به خطر بیندازند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: