کد خبر: ۸۹۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۵
سینا سعیدی‌فر دروازه بان ذخیره استقلال مقابل الهلال عربستان خواهد بود.


استقلال مقابل الهلال کمبود دروازه‌بان نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سینا سعیدی‌فر دروازه بان ذخیره استقلال مقابل الهلال عربستان خواهد بود.

تست کرونای علیرضا رضایی دروازه بان دوم استقلال چند روز قبل مثبت شده و وضعیت این دروازه بان برای مسابقه با الهلال عربستان مشخص نیست.

با توجه به اینکه رضایی احتمالا بازی دوشنبه شب با الهلال را از دست داده است، نگرانی هایی بابت کمبود دروازه بان در اردوی استقلال وجود داشت اما این مساله نگران کننده نیست.

سیدحسین حسینی دروازه بان شماره یک استقلال برای بازی با الهلال عربستان مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند. او هیچ علائمی مبنی بر احتمال ابتلا به ویروس کرونا را ندارد و در بازی دوشنبه شب به میدان می‌رود.

از سوی دیگر سینا سعیدی فر دیگر دروازه بانی است که همراه استقلال در دوبی بسر می‌برد و در بازی با الهلال روی نیمکت خواهد نشست. بر این اساس استقلالی ها مقابل الهلال دو دروازه بان در اختیار دارند و کمبودی از این بخش احساس نمی‌کنند.

گفتنی است؛ سعیدی فر در زمان مصدومیت رشید مظاهری در چند مسابقه فصل گذشته نیز به عنوان گلر ذخیره روی نیمکت استقلال نشست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: