کد خبر: ۸۹۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۳۰۶
مدافع تیم ملی عراق از دو دیدار این تیم مقابل کره جنوبی و ایران صحبت کرد.

شیرکو: گل اول ایران کار تیم ما را خراب کرد/ خوشحالم توانستم سون را مهار کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم فوتبال عراق با وجود استخدام ادووکات، سرمربی سرشناس نتوانسته در دو دیدار ابتدایی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی نتایج لازم را کسب کند و پس از تساوی بدون گل مقابل کره جنوبی، تن به شکست 3 بر صفر مقابل ایران دادند.

کریم شیرکو، مدافع تیم ملی عراق در خصوص دیدار اول با کره جنوبی و برخورد با سون هیونگ مین، ستاره این تیم اظهار داشت: برخورد با سون ، یک بازیکن حرفه ای در لیگ برتر انگلیس برای من کار آسانی نبود. این مسابقه چیز جدیدی به من داد و من توانستم در توقف او به موفقیت دست پیدا کنم و از این بابت خوشحالم.

وی در مورد تقابل با ایران و شکست سنگین در این بازی گفت: ما در بازی خود با ایران عملکرد خوبی داشتیم اما متأسفانه در ابتدای مسابقه گلی دریافت کردیم که منجر به افت روحیه بازیکنان ما شد و در ادامه دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم و گل‌های بعدی از راه رسید.

مدافع عراق در پایان گفت: عملکرد ما تا پایان بازی رو به افول بود و این اولین بار است که می بینیم هواداران عراقی چنین رفتاری دارند اما ما همچنان به عنوان بازیکنان امیدواریم در بازی بعدی خود مقابل تیم لبنان سطح بالایی از خود نشان دهیم.


انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: