کد خبر: ۸۹۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۳۱۷
پس از افزایش قیمت خودرو در هفته‌های اخیر، چند روزی است که بازار خودرو آرام گرفته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، نوسان قیمت‌ها در هفته‌های اخیر به حدی بود که خودروها افزایش‌های شدیدی را تجربه کردند؛ تا جایی که پراید تخت گاز به سمت ۱۶۰ میلیون تومان حرکت کرد.

به نظر می‌رسد افزایش قیمت خودرو متاثر از افزایش قیمت ارز در بازار بود؛ تا جایی که بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت پراید ۱۱۱ صفر در روز هفتم شهریورماه با رقم ۱۵۷ میلیون تومان به فروش رفت.

ارزان‌ترین خودرو بازار را با چه قیمتی بخریم؟/ گرانی ۱۰ میلیون تومانی پراید در بازار

با این وجود، در روزهای گذشته کمی بازار خودرو آرام گرفته است؛ به طوری که پراید ۱۱۱ در حال حاضر در بازار ۱۵۳ میلیون تومان قیمت دارد؛ اگرچه هنوز نسبت به قیمت یک ماه قبل، یعنی ۲۰ مردادماه ۱۰ میلیون تومان بالاتر است. بیستم مرداد یک دستگاه پراید ۱۱۱ به قیمت ۱۴۳ میلیون تومان فروخته می‌شد.

بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار خودرو پراید ۱۳۱ به قیمت ۱۳۹ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ به قیمت ۱۳۲ میلیون تومان، پراید ۱۵۱ به قیمت ۱۴۷ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ پلاس به قیمت ۱۶۲ میلیون تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: