کد خبر: ۸۹۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۸۳
مدیرعامل بانک تجارت همزمان با«هفته بانکداری اسلامی» با انتشار پیامی آغاز این هفته را به کارکنان شبکه بانکی و هموطنان تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت هفته بانکداری اسلامیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام رضادولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دهم شهریور ماه در تقویم رسمی کشور، آغاز هفته «بانکداری اسلامی» تعیین شده است. این نامگذاری در سال 62 انجام شد و از آن زمان تاکنون صنعت بانکداری کشور در تلاش بوده است تا با اجرای کامل قانون بانکداری اسلامی در مسیر تحقق بانکداری بدون ربا گام بردارد. این مهم با پستی و بلندی‌های بسیاری همراه بوده است. خوشبختانه بانک تجارت گام‌های بزرگی در این مسیر برداشته که از جمله می‌توان به تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با صندوق توسعه و اشتغال برکت که به تازگی با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از شرکت های دانش بنیان به امضا رسید، اشاره کرد.

اینجانب همزمان با آغاز هفته بانکداری اسلامی، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک این مناسبت به آحاد مردم، جامعه بانکی ایران اسلامی و همکاران محترم در بانک تجارت، بر تلاش برای نیل به اهداف والای بانکداری اسلامی تاکید می‌کنم و از درگاه خداوند منان خواستارم ما را در این راه هدایت و توفیق خدمت به مردم را بیش از پیش فراهم سازد.

                                                                                                                          رضا دولت‌آبادی

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: