کد خبر: ۸۹۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۴
باشگاه پرسپولیس طی درخواستی که داشت، موفق شد مجوز بازی خرید این فصل خود را دریافت کند.

مجوز بازی اسدی در پرسپولیس صادر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: باشگاه پرسپولیس طی درخواستی که داشت، موفق شد مجوز بازی خرید این فصل خود را دریافت کند.

ITC رضا اسدی هافبک جدید سرخپوشان که پیش از این برای درخواست آن اقدام شده بود، از سوی باشگاه سنت پولتن اتریش صادر و توسط باشگاه پرسپولیس در سیستم TMS دریافت شد تا مدارک او برای ثبت رسمی قرارداد در سازمان لیگ و کنفدراسیون فوتبال آسیا کامل شود.

اسدی به عنوان یکی از خریدهای پنجره تابستانی به جمع سرخپوشان پیوست تا در فصل بیست و یکم در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی حاضر باشد.

پرسپولیس بعد از جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو، 5 خرید در پنجره تابستانی داشت و رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، حامد پاکدل و رضا دهقانی را به لیست خود اضافه کرد.

باشگاه پرسپولیس طی درخواستی که داشت، موفق شد مجوز بازی خرید این فصل خود را دریافت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: