کد خبر: ۸۹۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۴۷۹
شهریار مغانلو، مهاجم سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی سپاهان در پستی اینستاگرامی از هواداران پرسپولیس تشکر کرد.

سکوت شهریار پس از جدایی از پرسپولیس شکستبه گزارس خبرداغ به نقل از برترین‌ها: شهریار مغانلو، مهاجم سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی سپاهان در پستی اینستاگرامی از هواداران پرسپولیس تشکر کرد.

این بازیکن پس از جدایی از پرسپولیس تمامی پست‌های خود با لباس قرمزها را پاک کرده بود که این اتفاق موجب خشم هواداران سرخ شده بود.

وی در اینستاگرام خود نوشت:

"به نام خدا

از شما هواداران واقعی پرسپولیس تشکر میکنم که تو این مدت از من حمایت کردید و خاطرات خوبی برای من رقم زدید. همیشه اولین ها به خاطر آدم میمونه، اولین بازی آسیایی، اولین مدال لیگ برتر و اولین جام لیگ برتر.

تو این مدت سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم و زندگی حرفه ای فوتبالی به من یاد داد تا با تمام وجود برای تیمم بازی کنم. امیدوارم توانسته باشم برای لحظاتی هر چند کم خوشحالتون کرده باشم. حرف های زیادی پشت سرم زده شد و قضاوت های ناجوانمردانه؛ سکوت کردم و باز هم سکوت می کنم اما جواب برای همه آن ها خواهم داشت که باز هم به وقتش ...

از صمیم قلب دوستتان دارم و احترام ویژه ای برای شما هواداران پرسپولیس قائلم

شهریار مغانلو"

پیام خداحافظی شهریار مغانلو با هواداران پرسپولیس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: