کد خبر: ۸۹۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۳۹۴
سرمربی تیم منچستریونایتد از بازگشت ستاره پرتغالی به جمع شیاطین سرخ هیجان زده است.

سولسشیر: از بازگشت رونالدو به خانه خوشحالمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کریستیانو رونالدو با جدایی از یوونتوس، باشگاه منچستریونایتد را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرد و پس از ۱۲ سال دوباره به این تیم ملحق شد.

اوله گونار سولسشیر، سرمربی منچستریونایتد از بازگشت رونالدو هیجان زده است. سولسشیر درمورد بازگشت رونالدو گفت: «شما با کلمات نمی‌توانید کریستیانو را توصیف کنید. او نه تنها یک بازیکن خارق‌العاده که یک انسان بی‌نظیر است. برای داشتن این اشتیاق و توانایی بازی در بالاترین سطح برای یک همچین بازه‌ی طولانی، باید یک انسان خیلی خاص باشید.

من هیچ شکی ندارم که او همچنان ما را شگفت‌زده خواهد کرد و تجربه‌ی او برای بازیکنان جوان‌تر ما حیاتی خواهد بود. بازگشت رونالدو، جذابیت منحصربه‌فرد باشگاه را نشان می‌دهد و من فوق‌العاده خوشحالم که او به خانه، به جایی که همه‌چیز از آن شروع شد باز‌می‌گردد.»

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: