کد خبر: ۸۹۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۹۱۷
پرسپولیس تا امروز با ۵ بازیکن جدید قرارداد بسته و یحیی می‌خواهد با جذب یک مهاجم خارجی پرونده نقل و انتقالات تیمش را ببندد.

شاید فقط دو خرید جدید پرسپولیس فیکس باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: علیرضا ابراهیمی،علی نعمتی،رضا اسدی،رضا دهقانی و حامد پاکدل این ۵ پرسپولیسی هستند که یحیی گل محمدی با شناخت کامل آنها را جذب کرده اما شاید در بازی با استقلال تاجیکستان فقط دو نفر از این بازیکنان فیکس باشند و سه نفر دیگر بازی را از روی نیمکت آغاز کنند. طبق شنیده های ما احتمال فیکس بازی کردن نعمتی و اسدی در بازی با استقلال تاجیکستان زیاد است و یحیی احتمالا از اسدی کنار سرلک و از نعمتی کنار فرشاد فرجی بهره خواهد برد. البته مدافعان میانی پرسپولیس توانایی بازی در کناره ها را هم دارند که همین مساله دست یحیی را باز می گذارد.

مسلما گل محمدی در بازی با استقلال تاجیکستان بی گدار به آب نخواهد زد ودر عین این که برد می خواهد، سعی می کند ساختار دفاعی تیمش را هم تقویت کند و به قول معروف حریف آسیایی خود را دست کم نخواهد گرفت. البته این احتمال هم هست که اگر در این فاصله پرسپولیس مهاجم خارجی مد نظر یحیی را بگیرد، از وجود او در بازی ۲۳ شهریور استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: