کد خبر: ۸۹۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۴۹۷
رئال مادرید قصد دارد به هر نحو ممکن، ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرد.

بمب ۲۰۰ میلیونی رئال در ساعات پایانی می‌ترکد؟به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: رئال مادرید قصد دارد به هر نحو ممکن، ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرد.

به نقل از اسکای اسپورتس، رئال مادرید پس از وقفه ای که به وجود آمد و ارائه پیشنهادات اولیه، مجددا وارد مذاکره با پاری سن ژرمن بر سر کیلیان ام باپه شده است و قصد دارد هرچه سریعتر این ستاره فرانسوی را به ترکیب اضافه کند.

مارکا ساعاتی پیش مدعی شد که موضع پاری سن ژرمن ثابت است و رئال مادرید با پیشنهادات زیر 200 میلیون یورو نمی تواند شانسی برای جذب ام باپه داشته باشد. خبر جدید این است که ظاهرا مادریدی ها در حال تن دادن به خواسته پاریسی ها هستند: رئال مادرید حالا در اندیشه افزایش پیشنهاد  خود برای کیلیان ام باپه تا 200 میلیون یورو است؛ تا حدودا دو ساعت دیگر. این پیشنهاد جدید، سومین پیشنهاد رئال مادرید به پاری سن ژرمن برای کیلیان ام باپه خواهد بود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: