کد خبر: ۸۹۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
تعداد بازدید: ۶۵۹
یکی از خرید‌های فصل جدید استقلال در خط میانی، زبیر نیک نفس نام دارد که در فصل گذشته کارنامه چندان مطلوبی از خود بر جای نگذاشته بود.

آمار ضعیف خرید پرسروصدای فرهاد مجیدی!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: زبیر نیک نفس هافبک متولد شهر سنندج و اهل کردستان با قدی ۱۸۲ سانتی متری جزو اولین نفراتی بود که در فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بیست و یکم از باشگاه فولاد به تیم استقلال منتقل شد. این بازیکن ۲۸ ساله در ابتدای فصل دوازدهم لیگ برتر، فوتبالش را در باشگاه صنعت نفت آبادان آغاز کرد و پس از شش فصل حضور در این تیم (که ۳ فصل آن در لیگ دسته یک آزادگان انجام شد) در ابتدای لیگ هجدهم به باشگاه ذوب آهن اصفهان پیوسته و فوتبالش را در این تیم اصفهانی ادامه داد. نیک نفس پس از یک فصل و نیم حضور در باشگاه ذوب آهن در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی لیگ برتر نوزدهم از ذوب‌آهن به باشگاه فولاد پیوست و تا پایان فصل بیستم در این تیم توپ زد:

*نیک نفس فصل گذشته برای تیم فولاد در ۲۳ بازی به مدت ۱۱۷۱ دقیقه به میدان رفت که میانگین ۵۰ دقیقه حضور در هر بازی را از خود بر جای گذاشت که آماری تقریباً ضعیف به شمار می رود!

*او در ۱۲ بازی از این ۲۳ بازی نیمکت نشین بود و در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت. این بازیکن در فصل بیستم لیگ برتر تنها ۴ بازی ۹۰ دقیقه ای در ترکیب تیم فولاد حضور داشت. دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان که با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. بازی مقابل استقلال که فولاد این تیم را شکست داد. بازی مقابل آلومینیوم که با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد و دیدار مقابل ماشین سازی که فولاد بازهم یک بر صفر برنده شد.

*اما این هافبک فصل گذشته در ۶ دیدار تیم فولاد کمتر از ۱۲ دقیقه در میدان مسابقه حضور داشت. دیدار روبروی تیم‌های تراکتور (زیر یک دقیقه)، نساجی مازندران (۴ دقیقه)، سپاهان (۱۰ دقیقه)، پرسپولیس (۵ دقیقه)، پیکان (۱۱ دقیقه) و صنعت نفت (۱۱ دقیقه).

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: