کد خبر: ۸۹۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۲۰۴
عضو کمیسیون امنیت ملی با انتقاد از رفتار عنابستانی در تقسیم وقت برای مخالفت با وزیر پیشنهادی امور خارجه از صحبت در این زمان انصراف داد.

انصراف احمدی‌بیغش از صحبت درباره مخالفت با وزیر پیشنهادی امور خارجه در پی گلایه از عنابستانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جریان بررسی برنامه وزیر پیشنهادی امور خارجه، محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که قرار بود به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صحبت کند پس از قرار گرفتن در جایگاه با انتقاد از علی اصغر عنابستانی دیگر نماینده مخالف درخصوص تقسیم وقت، گفت: قرار بود آقای عنابستانی ۱۰ دقیقه از وقت را به من بدهد ولی اکنون ۳ در اختیار من قرار گرفته است و من در زمانی که می‌خواستم از وزیر پیشنهادی انتقاد کنم باید به انتقاد از همکار خود بپردازم. با توجه به کمبود زمان از صحبت انصراف داده و مطالبم را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: