کد خبر: ۸۹۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۸
در تذکر شفاهی؛
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دو نماینده از سه نماینده مجلس قم به دولت و شهرداری می‌روند، تاکید کرد که تکلیف اعتماد مردم و مرجعیت و حمایت‌های آنان چه می‌شود؟

انتقاد احمدی بیغش از نمایندگان قم که به دولت و شهرداری می‌روند/ تکلیف اعتماد مردم و مرجعیت چه می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمود احمدی بیغش نماینده مجلس یازدهم در نشست علنی امروز یکشنبه ۱۷ مردادماه مجلس شورای اسلامی در اخطاری ناظر بر اصل ۸۴ قانون اساسی گفت: نباید مجلس را پله ترقی کرد و رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با نمایندگان مجلس در بیاناتی نقل به مضمون به این نکته تاکید داشتند.

وی افزود: استان قم کلاً سه نماینده دارد و اگر یک نماینده آن به شهرداری و یکی دیگر به دولت برود، تنها یک نماینده باقی می‌ماند و در آن صورت تکلیف اعتماد مردم و مرجعیت و حمایت‌های آنان چه می‌شود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: