کد خبر: ۸۹۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: با بروز اتفاقات اخیر در فرودگاه کابل و افغانستان و بسته شدن آسمان این کشور، همه پروازهای ایران هم به افغانستان تعلیق شده است.

تعلیق همه پروازهای ایران به کابل/آسمان افغانستان بسته استبه گزارش خبرداغ ، محمدحسن ذیبخش با اشاره به تعلیق همه پروازهای ایران به افغانستان، اظهار داشت: مرکز کنترل فضای کابل اعلام کرده است که به جهت اینکه سیستم کنترل فرودگاه کابل از کار افتاده است، امکان سفر به آن کشور به صورت پرواز وجود ندارد و فرودگاه کابل بسته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: آسمان افغانستان به همین جهت در حال حاضر بسته است.

وی اظهار داشت: پیش از این که این اتفاق در افغانستان رخ دهد شرکت ماهان هم که هفته ای 5 پرواز به کابل داشت، اعلام کرد که پروازهای خود را به افغانستان تعلیق می کند.

ذیبخش تأکید کرد: در حال حاضر از کشور ایران هیچ پروازی به کشور افغانستان نداریم تا روزی که امنیت در این کشور به صورت کامل برقرار شود و ثبات به این کشور برگردد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی در مورد سقوط هواپیمای پناهندگان افغانستانی نیز توضیح داد: تعدادی از پناهندگان سیاسی از افغانستان به کشور ازبکستان پرواز کرده بودند اما کشور ازبکستان به پرواز آنها اجازه فرود نمی‌دهد و سوخت هواپیما تمام می شود و متاسفانه هواپیما سقوط می‌کند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: