کد خبر: ۸۹۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۳۰۶
آرسنال اولین بازی خود در لیگ برتر را با شکست مقابل برنتفورد شروع کرد. باخت ۲ بر صفر مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر باعث خشم و ناراحتی هواداران تیم قرمزپوش لندنی شد.

خشم هواداران؛ این تیم باید متلاشی شود!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: آرسنال اولین بازی خود در لیگ برتر را با شکست مقابل برنتفورد شروع کرد. باخت ۲ بر صفر مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر باعث خشم و ناراحتی هواداران تیم قرمزپوش لندنی شد.

آرسنال اولین بازی‌اش در لیگ برتر انگلیس را با شکست ۲ بر صفر مقابل تیم برنتفورد به پایان برد. این باخت مقابل تیم تازه‌وارد به لیگ برتر خشم هواداران آرسنال را برانگیخت و واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی نسبت به این موضوع ایجاد کرد.

برخی از هواداران این تیم که تعدادشان کم هم نیست خواستار متلاشی شدن کامل این تیم و بازسازی آن هستند! آن‌ها همچنین خواستار اخراج سرمربی تیم میکل آرتتا نیز هستند و معتقدند با وجود او آرسنال به هیچ پیشرفت و جایگاه مناسبی در لیگ انگلیس نخواهد رسید. بسیاری از آن‌ها نیز از مدیران تیم خواسته‌اند که برای تقویت تیم اقدام کرده و بازیکنانی را در پست‌های دروازه‌بانی دفاع راست خط هافبک و همچنین خط حمله جذب کنند.

بعضی از واکنش‌های طرفداران توپچی ها در توئیتر را در ادامه می‌خوانید:

یکی از آن‌ها نوشته: هر چه می‌خواهم اسم آرتتا را بلندتر فریاد بزنم و به او اعتراض کنم باز هم نمی‌توانم حق مطلب را ادا کنم. مدیران باشگاه هم در این مورد مقصر هستند. خیلی ساده می‌توان فهمید که هیچ بازیکن بزرگی در ترکیب تیم ما وجود ندارد. قلب من دیگر طاقت این همه رنج را ندارد و من امیدوارم که خدا من را از شر حمایت از آرسنال خلاص کند.

دیگری اینطور نوشته: آرسنال تیمی است که در شرایط فعلی فقط باید متلاشی شود و همه به خانه‌های خود برگردند.

یک کاربر دیگر که از طرفداران آرسنال است توئیت زده: این اوضاع واقعاً دیوانه کننده است. از زمانی که کروئنکه مالک باشکاه شده داستان همیشه همینگونه بوده. ۱۲ سال است که ما داریم رنج می‌کشیم و اتفاق مثبتی نمی‌افتد.

یک هوادار دیگر از تمام شدن مهلت آرتتا نوشته و گفته: الان مسئله باختن آرسنال مطرح نیست بلکه چگونگی این شکست است که ناراحت‌کننده است. بدون جنگندگی، بدون روحیه، بدون برنامه، این آرسنال هیچ‌چیز ندارد. بن وایت در دفاع افتضاح بود، پپه، لنو و ژاکا اصلاً در بازی نبودند و البته برنتفورد عالی بود و فقط می‌دوید و می‌جنگید، این یعنی فوتبال واقعی.

بعضی از طرفداران آرسنال هم دلتنگ آرسن ونگر شده‌اند: شما هم مثل من دل‌تان برای ونگر تنگ شده؟ آرتتا می‌داند که چه بلایی دارد سر اسپانسرها می‌آورد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: