کد خبر: ۸۹۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۲
روبن نِوِس پرتغالی گزینه شماره یک سران یونایتد برای جانشینی پل پوگباست.

یک پرتغالی جانشین احتمالی پوگبا در منچستربه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: پل پوگبا روز به روز به پی اس جی نزدیک تر می شود. باشگاه فرانسوی در حال ربودن ستاره از بهترین تیم های دنیاست و تاکنون توانسته 4 بازیکن بزرگ را رایگان به خدمت بگیرد. ابتدا جینی واینالدوم از لیورپول راهی پی اس جی شد و سپس نوبت به اشرف حکیمی، سرخیو راموس و جیجو دوناروما رسید.

گفته می شود پی اس جی مذاکراتی مثبت با پل پوگبا هم داشته و قصد دارد با 50 میلیون یورو او را از یونایتد جذب کند. از قرارداد پوگبا تنها یک سال باقیمانده و او تمایلی برای تمدید ندارد.

منچستر تمام تلاش خود را می کند تا پوگبا در نهایت ماندنی شود ولی در عین حال گزینه های جانشینی او را نیز مدنظر دارد. طبق ادعای تاک اسپورتس، در حال حاضر روبن نِوِس بیش از همه برای پیوستن به یونایتد به عنوان جانشین پوگبا شانس دارد.

این هافبک پرتغالی محصول آکادمی فوتبال پورتو است و از سال 2017 برای وولورهمپتون بازی می کند.

روبن نِوِس 24 ساله همچنین مورد علاقه آرسنال نیز قرار دارد ولی طبق این گزارش، منچستر توانسته گوی سبقت را از توپچی ها برباید. در آرسنال معتقدند روبن نِوِس بهترین گزینه برای جانشینی گرانیت ژاکاست اما به نظر می رسد مقصد بعدی او منچستریونایتد باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: