کد خبر: ۸۹۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۳۵۸
نماینده مجلس یازدهم با انتقاد از وضعیت خودروها اظهار داشت: خودروسازان بخشی از هنری را که صرف احتکار خودرو و تحت فشار قرار دادن مردم می‌کنند، به استانداردسازی خودروها تخصیص دهند.

خودروسازان هنر خود را به جای احتکار صرف استانداردسازی خودرو‌ها کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام و چرداول با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: در شامگاه سه‌شنبه هفته گذشته پنج نفر از هم استانی‌ها چرداول در حادثه رانندگی جان خودشان را از دست دادند؛ از مدیران صنعت خودروسازی می‌خواهم بخشی از هنری را که صرف احتکار خودرو و تحت فشار قرار دادن مردم می‌کنند، به استانداردسازی خودروها تخصیص دهند. از مسئولان راه‌سازی نیز می‌خواهم که توجه ویژه‌ای به وضعیت جاده‌های منطقه داشته باشند. 

وی تصریح کرد: همچنین از دولت می‌خواهیم به مردم توجه بیشتری کنند؛ مردمی که بیش از ۶۴ درصد رای به صندوق‌های رای ریختند و به دولت سیزدهم رای دادند. امیدواریم دولت آقای رئیسی حامی مناطق محروم باشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: