کد خبر: ۸۹۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۳۳۰
رشیدی :
یک عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: هنوز مشخص نیست لیست اعضای کابینه یکشنبه اعلام وصول شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد رشیدی درباره ارائه لیست اعضای کابینه سیزدهم از سوی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در روز یکشنبه به مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز مشخص نیست، قرار بر این بود که لیست اعضای کابینه یکشنبه اعلام وصول شود که در حال حاضر قطعیت ندارد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که گفته می‌شود روسای کمیسیون‌ها و همچنین هیأت رئیسه از لیست اعضای کابینه مطلع هستند، اظهار داشت: خیر چنین موضوعی صخت ندارد.

وی ادامه داد: تقریبا برای هر وزارتخانه ۲ الی ۳ نفر مطرح هستند که آنها هم قطعیت ندارند و چنین چیزی هم صحت ندارد که ما از چیزی مطلع باشیم و بقیه نمایندگان ندانند.

رشیدی تاکید کرد: ما هم شنیده‌ها، گفته‌ها و مابقی حرف‌های که بقیه می‌شنوند را شنیده‌ایم و بیشتر از این هم خبر نداریم.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی درباره این که رئیسی چه زمانی بعد از ارائه لیست کابینه به مجلس خواهد آمد، عنوان کرد: اگر یکشنبه لیست اعضای کابینه اعلام وصل شود ایشان باید طبق مهلت قانونی به مجلس بیایند.

وی ادامه داد: دولت دو هفته فرصت دارد، آقای رئیسی هم خیلی قصد ندارند به دلیل توصیه رهبری از زمان خودشان استفاده کنند و سعی دارند در حداقل زمان کابینه را معرفی کنند و ما هم منتظر هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: