کد خبر: ۸۹۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۱
فرج اله قدمی، مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت روز خبرنگار پیامی به شرح زیر صادر نمود:

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، به برکت خون پاک خبرنگار شهید، محمود صارمی فرصتی نیکو در مردادماه فراهم شده است تا از مردان و زنان بزرگی یاد کنیم که عمر خویش را بی‌هیچ منتی و تنها از سر عشق به حقیقت بر سر آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه گذاشته‌اند و در این راه از بذل نام و مال و جان خویش دریغ نداشته‌اند.

بی‌شک در دنیای امروز، پیشرفت جوامع جز با آگاهی نسبت به عملکرد خویش به منظور تقویت مزیت‌ها و کاهش نقاط ضعف حاصل نمی‌گردد و در این میان، خبرنگاران در تحقق این مهم از مسئولیتی بس والا و خطیر برخوردارند. آن‌ها هستند که همچون چشم بیدار جامعه، اوضاع و احوال آن را به دقت رصد کرده و مردم و مسئولان را در ترسیم تصویری هرچه واقع‌بینانه‌تر از جامعه خویش یاری می‌رسانند.

با گرامیداشت دوباره نام و یاد همه خبرنگاران شهید، خصوصاً شهید محمود صارمی، اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سرمایه فرارسیدن روز خبرنگار را خدمت خبرنگاران ارجمند و سایر فعالان عرصه رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای ایشان، از درگاه خداوند متعال برای شهیدان بزرگوار و سایر درگذشتگان عرصه رسانه رحمت و رضوان الهی را مسألت دارم.


فرج اله قدمی

مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: