کد خبر: ۸۹۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۳
روند افزایشی نرخ سکه که در سه شنبه آغاز شده بود امروز نیز ادامه پیدا کرده است و سکه در حال پیشروی در کانال ۱۱ میلیون تومانی است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، همزمان با افزایش نرخ ارز پس از تعطیلات ۶ روزه تهران که در دوشنبه گذشته به پایان رسید روند رشد قیمت ها در بازار سکه شدت یافت و سکه در روز گذشته سد مقاومتی ۱۱ میلیون تومانی را شکست و امروز نیز به پیشروی در کانال ۱۱ میلیون تومانی ادامه داد؛ در حال حاضر هر قطعه سکه امامی ۱۱ میلیون و ۱۱۱۷ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۷۰ هزار تومان گران شده است.

اما این افزایش قیمت ها تنها در سکه امامی خلاصه نمی شود بلکه سکه تمام بهار آزادی نیز از ۱۰ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان در ابتدای امروز در حال حاضر به قیمت ۱۰ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسیده است و اما نیم سکه از ابتدای امروز تاکنون بر روی قیمت ۵ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان ثابت مانده است و ربع سکه و سکه گرمی نیز از ابتدای امروز از نوسانات قیمتی در امان مانده اند و به ترتیب بر روی قیمت های ۳ میلیون و ۶۸۰ و ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان ثابت مانده اند.

ورود سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان / چرا سکه گران شد؟

گفتنی است آخرین باری که سکه کانال عوض کرد و وارد کانال ۱۰ میلیون تومانی شد به اوایل اردیبهشت ماه باز می گردد که به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر نوسانات نرخ ارز به دلیل انتشار اخباری از مذاکرات برجام عامل مهمی در تعیین نرخ طلا و سکه در بازار بوده است و حال محمدکشتی‌آرای نایب‌رئیس اتحادیه طلا در خصوص دلایل شدت گرفتن رشد قیمت ها در بازار بر این عقیده است که افزایش تقاضا در بازار طلا و سکه منجر به رشد قیمت ها در این بازار شده است.

در حال حاضر هر دلار آمریکا در بازار آزاد به قیمت ۲۵ هزار و ۴۳۵ تومان خرید و فروش می شود که از ابتدای امروز تاکنون افزایش قیمت ۲۴۹ تومانی را شاهد بوده است و دلار صرافی های بانکی نیز به قیمت ۲۴ هزار و ۴۹۹ تومان به فروش می رسد و به قیمت ۲۴ هزار تومان از دست مردم خریداری می شود. 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: