کد خبر: ۸۹۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
تعداد بازدید: ۶۵۱
جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی در گذشت مهندس علیرضا تابش را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت درگذشت علیرضا تابشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،

پیام تسلیت جعفر آهنگران به شرح ذیل است:

با نام و یاد خدای مهربان

زنده یاد مهندس علیرضا تابش در کسوت ریاست بنیاد مسکن، خدمات ارزشمند و به یادماندنی در بازسازی تعدادی از روستاهای واقع در محدوده مناطق آزاد از خود بر جا گذاشت، به خصوص اقدامات تحسین بر انگیز او در منطقه آزاد اروند.

در مدت مسئولیت معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی از دور و نزدیک شاهد دلسوزی ها و علاقه وافرش به دیار مقدس آبادان و خرمشهر بوده ام،

اینک که ویروس منحوس کرونا، نظام جمهوری اسلامی ایران را از فیض وجود پر برکت او محروم کرد، بر خود وظیفه می دانم یاد این نام آور سازندگی را گرامی بدارم؛ از خدای بزرگ برای او علو مرتبت و منزلت و برای بازماندگان به ویژه وابستگان، آشنایان و دوستان، شکیبایی و بردباری در تحمل این سوگ عظیم مسئلت می نمایم.

 

جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: