کد خبر: ۸۹۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
تعداد بازدید: ۳۶۱
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فرا رسیدن پنجم مرداد ماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت

پیام تبریک جعفر آهنگران به مناسبت گرامی داشت سالروز برگزاری نخستین نماز جمعهپیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش یه شرح ذیل است:

با نام و یاد خدای مهربان

فرا رسیدن پنجم مرداد ماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را ارج می نهیم؛ به یقین نمار جمعه در طول مدت بیش از چهار دهه، یکی از مهمترین عوامل تداوم و ضمانت انقلاب مان بوده و هست. 

با یادی از ابوذر زمان آیت الله طالقانی، خدا را سپاس گزارم که جزیره زیبای کیش برخوردارست از امام جمعه ای فهیم، اندیشمند و کاردان که امروز ایشان به اتفاق امام جمعه عزیز و دانشمند اهل تسنن، تکیه گاه بزرگ کیش به شمار می روند و ملجا و پناه بومیان و کیشوندان عزیزند؛ اگر کیش زیباست و آیین های معنوی آن زبان زد، اگر در پی گقتمان کیش برای همه هستیم همه و همه در سایه سار همراهی ها و هم دلی های مثال زدنی این دو بزرگوار است. 

ضمن تقدیم شادباش این روز به دو عزیز دوست داشتنی مان حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن زاده و حضرت آقای شیخ یعقوب شمس و  همراهان و همکاران شان در دفاتر نهاد امامت جمعه و به جای آوردن مراتب قدرشناسی سازمان منطقه آزاد کیش از خدمات تاثیر گذارشان از خدای بزرگ برایشان عزت، سلامت و سرفرازی بیشتر مسئلت دارم و امیدوارم سایه شان مستدام و جزیره کیش هم چنان از وجود پر خیر و برکت و ماندگارشان بهره مند باشد.

شاد باشید و نیک فرجام

جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: